tirsdag den 25. december 2012

Stoffer

Ja, jeg kommer jo ikke udenom, at jeg er vild med stoffer. For nogle uger siden var jeg så heldig at få en aftale i hus med Lis fra Lino Mio, der laver de skønneste beklædningsgenstande af uldjersey. Hvis du ikke kender hendes produkter, så ta' lige et kig her.

Jeg har købt en masse dejlige stofrester hos hende, og synes, de er vidunderlige at arbejde med. Stoffet er tyndt og blødt, men samtidig dejlig varmt, da det er 100 % uld. De færdige produkter kan vaskes i vaskemaskinen på uldprogram og med vaskemiddel til uld.

Jeg har allerede produceret et hav af pulsvarmere/håndledsvarmere/muffedisser, og mange har vist også ligget rundt omkring under nogle juletræer i år.

Jeg sælger dem i et væld af farvekombinationer bl.a gennem Etsy og Amio. De er vidunderlige her i den kolde tid, og både jeg selv og Yngstesønnen på knap tre går med vores konstant.




 
 
Af nogle af resterne har jeg syet et par nederdele. -Man skal vel også forkæle sig selv lidt engang imellem. ;-)
 
 
 
 
 
 
 
Nu skal jeg i gang med ét af de mindre fornøjelige syprojekter: Reparation af ungernes hullede bukseknæ...
 
Ha' en dejlig dag.
 
Malene.
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar