mandag den 31. december 2012

Godt nytår!!!

Rigtig godt nytår til alle jer, der læser med her, og jeres kære!

Det kan være svært at forstå, at der allerede er gået endnu et år. Hvor bli'r tiden dog af?!

For mig har 2012 været et dejligt og spændende år. Jeg tog beslutningen om at blive selvstændig kunstner/kunsthåndværker på fuld tid, og jeg har ikke ét sekund fortrudt. Godt nok tikker der ikke fast penge ind på bankkontoen hver måned, men til gengæld er dén rigdom, der er ved at vågne op hver dag, og være glad for mit arbejde, uerstattelig! Ikke mindst fordi den livsform er så forenelig med familieliv med tre små børn.

Hvilke store beslutninger har du taget i 2012?

Jeg glæder mig til at ta' hul på 2013. Allerede den 6. januar åbner jeg sammen med 7 andre kvinder galleri på havnen i Svendborg, og det glæder jeg mig rigtig meget til!

Hvad mere mon der gemmer sig bag døren til 2013?

Godt nytår. -Jeg er sikker på, det bli'r et godt ét!

Malene.

2 kommentarer:

  1. Også godt nytår til dig og din familie. Håber, influenzaen kører udenom Ulbølle. Jeg er lettere ramt og har indtaget sofaen. Vi mødes om noget kreativt i det nye år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila. Rigtig god bedring. Håber, du ikke er mere syg, end at du stadig kan nyde lidt sy- eller hækletøj. ;-)
      Ja, lad os håbe, det bli'r et godt kreativt år! :-)

      Slet