tirsdag den 11. december 2012

En lille julekonkurrence

 

Jeg er rigtig glad for årets julekort, som forestiller en glad gris og en rose, og der er også allerede langet en del over disken ved årets julemarkeder.

Her har du mulighed for at vinde fire af disse kort i størrelsen 21½ x 13½ cm. Hver især indpakket i cellofan med tilhørende kuvert. Som en lille ekstra bonus medfølger der 4 små gavemærker, som ligeledes er trykt efter et par af mine malerier med vintermotiver.

Det eneste, du behøver at gøre for at deltage i konkurrencen, er at smide en kommentar herunder.
Du er selvfølgelig meget velkommen til at dele på Facebook og/eller din egen blog, hvis du har en sådan, men det er absolut ingen betingelse for at være med. :-)

Vinderen trækkes torsdag formiddag, altså den 13.12.12, og offentliggøres efterfølgende her på bloggen.

Og så beklager jeg i øvrigt den ringe billedkvalitet. Det er dælme svært at ta' ordentlige fotos i dette gråvejr... :-/

Malene.

13 kommentarer:

  1. Dem vil jeg da meget gerne vinde... Måske ikke forat sende, men for at komme i ramme og ha julebilleder også...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. At tænke sig, at grise kan se SÅ søde ud!!
    Mange griseglade julehilsner fra
    Marianne

    SvarSlet
  3. det ville være skønt at vinde, man bliver altid så glad af at se på dine ting

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne være med. Har prøvet at dele via Facebook, men kan ikke finde ud af at linke på egen blok. Der er meget at lære endnu.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres søde kommentarer. De varmer her i kulden. ;-)
    Malene.

    SvarSlet
  6. Ja jeg vil også gerne være med. De er meget flotte.
    Hilsen
    Helle jansen

    SvarSlet
  7. I ønskes en glædelig jul herfra. Jeg vil da også gerne deltage i din lille julespøg. Hilsen Birthe

    SvarSlet
  8. Hej Malene.
    Dejlige arbejder du frembringer.
    Er især vild med dine stof-skåle.
    Det vil være helt fantastisk at modtage dine kort.
    Glædelig jul.
    Vibeke

    SvarSlet
  9. Jamen når jeg nu har det fra sidste år... - så skal jeg da også ha' det nye til samlingen ;o) kh Iben

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine <3 Dem vil jeg meget gerne eje <3 Jeg mangler endnu at sende et par julekort, så det ville være perfekt at kunne sende disse skønne kort til vennerne <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  11. Tusind tak, til alle jer, der har lyst til at deltage. <3
    Spændingen udløses snart. -Jeg trækker en vinder senere i formiddag. :-)

    SvarSlet
  12. Woow, de er da så fine, at jeg ikke ville nænne at sende dem..Det minder mig om, at jeg mangler at skrive julekort..
    Jeg er tilmeldt siden, og er spændt på at følge med her..<3
    Rigtig glædelig jul
    mvh
    Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt, Birthe.
      Rigtig glædelig jul til dig også. :-)
      Malene.

      Slet