tirsdag den 4. december 2012

Julemarked på Valdemars Slot - bag kulisserne

I weekenden deltog jeg i årets julemarked på Valdemars Slot på Tåsinge.
De to sidste år har min stand været i hestestalden, der godt nok er meget smuk og stemningsfuld, men også bidende kold... I år fik jeg en plads i riddersalen, og det kom jeg bestemt ikke til at fortryde.

Billederne herunder viser et julemarked både bag kulisserne, og mens det stod på.

Klik på billederne for at se dem i større format.


Ved ankomsten fredag middag. Slottet er julepyntet, men der har endnu ikke været mange udstillere.
 
Smuk udsigt fra trappen ved hoveddøren.
 
Riddersalen inden standene blev "beboede".
 
Udsigten fra "mit" vindue.
Min lille assistent - yngstesønnen - hjælper med rammerne.

Her er det så blevet lørdag formiddag. Klar til gæsternes ankomst. 
Hyggelig stemning med glad julemusik.
Detalje af den gamle ridehal, hvor der var morgenmad til udstillerne søndag. 
Udsigt søndag eftermiddag.
 
Hestestalden, der var fyldt med udstillere og besøgende.
 
Detalje fra riddersalen. 
Så blev der pakket sammen. Trapper ned og trapper op...

 
Tak for denne gang, Valdemars Slot. Vi ses forhåbentlig i 2014. :-)

Malene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar