fredag den 18. januar 2013

Vinterøreringe-giveaway

Der er så smukt derude. I den bidende kulde.
Disse fine øreringe minder mig om vejret for tiden. Så sart og hvidt med et strejf af guld, når solen skinner.

Hver perlekugle er håndsyet af 30 små glasperler. Kreolerne er forgyldt, og naturligvis nikkelfri.

Øreringene kan måske blive dine. Alt hvad du skal gøre, er at skrive i en kommentar herunder, at du gerne vil være med i lodtrækningen. Som i øvrigt sker søndag eftermiddag den 27 januar.
Du må selvfølgelig meget gerne dele - også billederne - på din egen blog, hvis du har en sådan, eller på Facebook, men det er ingen betingelse for at være med.

God weekend. :-)

Malene.



36 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Du er altså bare kreativ Malene! ;0)
    Knus Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Irene. :-)
      -I i lige måde!!! ;-)

      Slet
  2. Hvor er de flotte - jeg vil gerne være med - og i øvrigt - fin blog du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :-)
      Dejligt, du har lyst til at være med. :-)

      Slet
  3. Jeg vil også gerne være i lodtrækningen. Jeg elsker alle dine kunstværker ;0)

    SvarSlet
  4. Genialt tænkt. Super flotte øreringe.

    SvarSlet
  5. Dem ville jeg gerne vinde, dog til min datter der er sygehusindlagt, hun trænger
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  6. Så vinter-fint :-)
    Jeg vil også gerne være med.

    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen!

    SvarSlet
  7. jeg vil gerne være med i konkurrencen om de smukke øreringe :-)

    god weekend

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne vinde de smukke øreringe

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.
    Gitte
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine!, dem vil jeg da gerne vinde!

    SvarSlet
  11. De er meget smukke, og ville passe så godt til mine ører - jeg er med:-)
    hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvor ser de skønne ud. :) Dem vil jeg gerne vinde. :)

    SvarSlet
  13. Phyllis C. would like to join. :-)

    SvarSlet
  14. Har lidt en fettich med ørenringe og dem der vil jeg gerne have i min samling :-)

    SvarSlet
  15. Katrine Gunnersen19. januar 2013 kl. 22.34

    Det er nogle super smukke øreringe. Følger du nu via bloglovin!
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  16. Så fine de er, jeg vil meget gerne være med !
    Peekaboo@gmail.com

    SvarSlet
  17. WAUW!!! Dem må man bare elske... Hvor er de altså fine!!!!
    Dem vil jeg meget gerne vinde.. :)
    Kinaealla@gmail.com

    SvarSlet
  18. Wauw, hvor er det fantastisk, at der er så mange, der har lyst til at deltage! I skulle bare vide, hvor glad det gør mig! <3
    Rigtig god søndag til jer alle. :-)
    Malene.

    SvarSlet
  19. Jeg er helt sikkert med og er også fast læser hos dig. Du er mer end velkommen til at deltage i min give away også:-)

    SvarSlet
  20. Ihhh, de er rigtig fine. De må gerne dingle i mine ører. Og så passer de rigtig godt til årstiden, som jeg elsker. Lyden af knasende sne, kold, sprød og klar luft - og ikke mindst lyset, der vælter ned over en ellers tung og mørk tid.

    SvarSlet
  21. Wauw de er flotte - vil rigtig gerne deltage :)
    Min mor vil ELSKE dem - hun kunne nemlig godt trænge til lidt forkælelse i form af et sæt flotte øreringe som disse :)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  22. De er super flotte! Jeg vil meget gerne være med.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen, de er så smukke.

    Contact@theibizamom.com

    SvarSlet
  24. Hvor er de fine :-)
    Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen.
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  26. jeg vil meget gerne deltage

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    Kig forbi min giveaway og del gerne din egen giveaway i facebook gruppen
    danske giveaways her

    SvarSlet
  27. Jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen, de er bare så fine.
    Håber jeg er heldig.
    Mange hilsner fra Heidi
    www.ehv16.dk - min blog Egholmvej16
    heidi@ehv16.dk

    SvarSlet
  28. Så fine og et perfekt vintersmykke!
    Hilsn mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  29. hvor er de fine. Jeg vil gerne være med i lodtrækningen ...

    SvarSlet
  30. Hvor er de smukke, jeg vil meget gerne deltage i din give away.
    Hvis jeg blev den heldige ejermand skulle de helt sikkert bruges til sommerens 2 bryllupper :o)

    SvarSlet
  31. Ej hvor er de fede!!! Jeg deltager helt sikkert! måske har du lyst til at deltage i min give away. Kh Dorthe

    SvarSlet
  32. Skriiig... jeg var 100% sikker på, jeg harvde tilmeldt mig din give-away. De øre ringe er så seje, så selvom jeg er sent på den, håber jeg, jeg har en chance...

    SvarSlet
  33. Hvor er de smukke - så deltager meget gerne, god søndag
    Dennis.louise@ofir.dk

    SvarSlet