søndag den 27. januar 2013

Og vinderen er....



Hvor er det fantastisk at se, at så mange har haft lyst til at deltage i min giveaway her på bloggen! Tusind TUSIND tak til alle jer, der har deltaget, og tusind tak for alle jeres søde kommentarer. I skulle bare vide, hvor glad, det gør mig. <3

Vinderen er Daniela med lod nummer 19.
Stort tillykke, Daniela. Jeg skriver en mail til dig, så jeg kan få din adresse.
Daniela, vil du skrive til mig på mail@klintdesign.dk? Jeg kan ikke sende til din mail...

Jeg vil helt sikkert lave flere giveaways fremover. Hvis du vil holde dig underrettet, kan du melde dig som fast læser her på bloggen og/eller "synes godt om" mine Facebooksider: Klint Design og Malene Klint Nielsen - Art, hvor jeg altid linker til nye indlæg her.

Til sidst vil jeg liiige gøre opmærksom på, at jeg holder udsalg i min Etsy-shop til og med den 31. januar. Der er 20 % rabat på alle varer. Så det er altså IKKE udsalgsprisen, du ser ved den enkelte vare. -Rabatten bli'r først fratrukket, når du tjekker ud, og taster koden JANUARY13.
Hvis du har nogen spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Ha' en rigtig dejlig søndag! Her på Sydfyn er det hele hvidt i hvidt!

Malene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar