torsdag den 22. november 2012

Velkommen til min blog!

Dette er mit allerførste blogindlæg!
Dét at starte en blog, har jeg ofte tænkt på, men skudt tanken væk igen...
MEN i går mødte jeg en sød kunstner og blogger Bettina, på en workshop hos Dorthe Walbum, og efter en god snak med Bettina i frokostpausen havde jeg indset, at det er NU, jeg skal i gang med at blogge!
Jeg sprang for alvor ud som selvstændig kunstner/kunsthåndværker/underviser i søndags, og det føles bare som det rigtige tidspunkt at begynde at fortælle om og dele mine kreative projekter.
Jeg har længe brugt mine to Facebook-sider denne og denne til det samme, men jeg tror på, at en kombination af Facebook og blog er en endnu bedre løsning.
Jeg er helt ny i denne verden, og jeg modtager med kyshånd kommentarer og gode råd. :-)
Malene.

Smuk aftensol fra stuevinduet. 

4 kommentarer:

  1. Velkommen. Jeg er jo også stadig nybegynder, selvom jeg har haft bloggen et par måneder efterhånden. Så spørg bare løs.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila. Du er nu kommet ganske godt fra din, synes jeg! :-)
      Håber, det går godt med butikken. ;-)

      Slet
  2. Heeey Malene og hjertelig velkommen i Bloglandia :-))). Du spørger bare hvis du støder på problemer/spørgsmål :-)

    Kh Bettina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Bettina. :-)
      (Faktisk har jeg allerede sendt dig et par spørgsmål eller tre via FB... Bare hvis du har tid en dag...) ;-)
      Kh. Malene.

      Slet