lørdag den 24. november 2012

I julemarkedernes tegn



Den næste tid står i julemarkedernes tegn.

Her er lidt stemningbilleder fra nogle af de julemarkeder, jeg deltog i sidste år, og hvor jeg også i år er med.




 
Juulgården i Egense ved Svendborg.
I år finder markedet sted søndag den 24. november.

 




Valdemars Slot på Tåsinge.
Her delte jeg sidste år stand med kunstmaler Roma Dyrhauge,
der står bag de smukke malerier.

 


I år finder markedet på slottet sted den 1. og 2. december.
Dette billede er fra min stand i hestestalden,
i år rykker jeg op i riddersalen.
 
 
Guirlander af gamle bøger.
 


Ophæng af gamle bøger og noder.
 

Julemarked i Maritimt Center i Svendborg.
I år er det den 8. og 9. december.
 


Et udsnit af min stand.
 

Min stand.


Jeg glæder mig rigtig meget til at være med igen i år alle tre steder.
Måske ses vi? :-)
 
 
Malene.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar