søndag den 8. september 2013

København og kunst

Min søde veninde og kunstnerkollega Ilona og jeg har begge deltaget i 3 Festdage for Maleriet fra fredag den 6. til og med søndag den 8. september.
Vi bestemte os for selv at aflevere billederne til udstillingen i stedet for at sende dem, så vi derved kunne få en lille tur til hovedstaden.
Og vi havde nogle skønne dage med det mest pragtfulde vejr.


Ét af mine tre måge-billeder på udstillingen.

Ét af mine fire skov-motiver.

Og ét af mine tre hav-billeder.

Så fandt vi Huset i Magstræde, hvor billederne skulle afleveres og udstilles.

Værkerne forsynes med numre og priser.

Her seks af mine ti værker - alle 20 x 20 cm.

Så enkel og lækker kan aftensmad på hotellet være, når man bare trænger til at slappe af.

Fredag morgen vågnede vi op til gråvejr. Troede vi.
Lige indtil vi lænede os ud ad vinduet og opdagede, at solen rent faktisk skinnede fra en skyfri himmel.
Der var blot lidt langt derop...

Dejlig morgenmad på hotellet.

Endnu et blik opad...

Vi boede på Ibsens Hotel, som modtager artmoney som delvis betaling.
Dejligt, da vi begge for nylig er blevet artmoney-kunstnere.
Se nogle af Ilonas og mine artmoney.

En lykkelig kunstner i slaraffenland.

Og endnu én. Der blev shoppet kunstnerartikler i stor stil.

Besøg på udstillingen.


Oplæsning/musik ved udstillingen i Huset.


Farvel til udstilling og billeder.

Og afslapning ved vandet.



Lørdag middag vendte vi næserne hjemad. Her hovedbanegården...



Tilbage på det skønne Fyn. Ilonas smukke kløvermark gav os en blomstrende velkomst.
Tak til Ilona og København for et par fantastiske dage!

Malene.

2 kommentarer:

  1. Hej dejlige. Smukke billeder. Det var nogen fantastiske dag vi havde sammen. Det må vi gøre om en anden gang. <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må vi helt sikkert, sødeste Ilona! <3

      Slet